Προσοχή στη λεπτομέρεια…

buldoza.gr_hat

Υπομονή & Επιμονή χρειάζεται...

Στο buldoza.gr δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια. Ξέρουμε ότι όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, θα τη προσέξετε κι εσείς, για αυτό θέλουμε να σας ικανοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Έτσι, όταν… από το Μάρτιο του 2010 ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τις τελικές μας συσκευασίες, τα υλικά συσκευασίας και τα συνοδευτικά παραστατικά, δεν περιμέναμε ότι θα μας έπαιρνε 5,5 ολόκληρους μήνες για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα και να πούμε ότι ‘είναι μια καλή αρχή…

buldoza.gr_packaging.design

Ο σχεδιασμός των συσκευασιών δεν τελείωνε ποτέ...

Μετά από 2,5 μήνες περίπου και μετά από πάνω από 20 διαφορετικά σχέδια και για τα 3 μεγέθη κουτιών, με γνώμονα τη προστασία των προϊόντων, την αισθητική, τη προστασία του περιβάλλοντος και το branding μας, καταλήξαμε (στα χαρτιά και στις μακέτες) στη συσκευασία που σήμερα έχουμε. Η διαφημιστική που άντεξε την επιμονή μας και τις συνεχόμενες αλλαγές μας, ήταν η Pollen.

buldoza.gr_box

Η τελική συσκευασία μας

Μετά ανέλαβε η εταιρία συσκευασιών ΒΙΣ να κατασκευάσει το απαιτητικό σχέδιο. Όταν παραλάβαμε μετά από 1 μήνα τα χαρτοκιβώτια, προσέξαμε ότι υπήρχε μία ελαφριά απόκλιση σε κάποιες συμπτώσεις στη μία πλευρά των κουτιών, που μόνο το πολύ εκπαιδευμένο μάτι ενός επαγγελματία Γραφικών Τεχνών θα πρόσεχε. Η εταιρία, προς τιμήν της, αποφάσισε να κατασκευάσει εκ νέου τις συσκευασίες, χωρίς κανένα κόστος για εμάς, κάτι που το εκτιμήσαμε ιδιαίτερα. Άλλωστε κατάλαβαν και αυτοί την εμμονή μας στη ποιότητα και όπως αποδείχθηκε, η ΒΙΣ είναι μία εταιρία που ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι.

buldoza.gr_box2

Κάθε πλευρά μελετήθηκε πολύ προσεκτικά πριν ακόμα δοθεί στην παραγωγή

Αυτή ήταν η εξωτερική μας συσκευασία. Τι κάνεις όμως με τα εύθραυστα προϊόντα που πρέπει να μεταφέρει με απόλυτη προστασία στον πελάτη μας; Εκεί αρχίσαμε τις παραγγελίες από τα πιο γνωστά e-shops ειδών σπιτιού της Αμερικής για να μελετήσουμε τι κάνουν και αντέχουν τα εύθραυστα προϊόντα τους στις υπερατλαντικές παραδόσεις. Με πολύ μελέτη και γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος, καταλήξαμε σε 6 διαφορετικά fillers, μερικά από τα οποία βλέπετε παρακάτω:

buldoza.gr_fillers

Για να μην σας έρθει σπασμένο ποτέ ούτε ένα πορσελάνινο πιάτο...

Παράλληλα, σχεδιάζαμε τα παραστατικά μας, πάλι παίρνοντας ιδέες από το εξωτερικό. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν βρήκαμε κάτι που να μας αρέσει, αν και κάναμε καμιά 10αριά παραγγελίες από τα top e-shops μόδας της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Αμερικής. Επίσης, ο Ελληνικός Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων και η φορολογική νομοθεσία, απαιτούν τόσα πολλά πεδία, που συχνά χανόμασταν στις κολόνες και στις στήλες που έπρεπε να σχεδιάσουμε. Είχαν αναλάβει όμως ο Κωνσταντίνος Μπελλιάς [Flickr portfolio] τον σχεδιασμό και ο Λευτέρης Κουλώνης [Flickr portfolio] την επιμέλεια, και ιδού το αποτέλεσμα της δουλειάς τους στο παραστατικό και τη φόρμα επιστροφής ρούχων, που μας ικανοποίησε πολύ:

buldoza.gr_invoice

Ο σχεδιασμός των παραστατικών αποδείχθηκε πραγματικός γρίφος...

Και δεν είχαμε τελειώσει… Στα ρούχα έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα αισθητικό καρτελάκι που να ενημερώνει για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος, ο οποίος είναι δωρεάν και βάσει του ‘no-questions asked’ policy που έχουμε, όπως γνωρίζουν οι πελάτες μας. Μετά από επανειλλημένους σχεδιασμούς του Κωνσταντίνου και του Λευτέρη, αλλάζοντας τα specs και υπό πίεση χρόνου, καταλήξαμε. Ο Κώστας έβαλε την τελευταία πινελιά στο κείμενο, ο Γιώργος έψαξε εξονυχιστικά να βρει τον καλύτερο προμηθευτή για την σφραγιδούλα, και ιδού το τελικό αποτέλεσμα:

buldoza.gr_returncard

Το γνωστό στους πελάτες, μας καρτελάκι επιστροφής...

Και μ’ αυτά και μ’ αυτά, περάσανε 5,5 ολόκληροι μήνες και βάλαμε μπροστά τη buldoza…

buldoza.gr_Go

...και κάπως έτσι ξεκινήσαμε!



2 Comments

  1. Dimitris wrote:

    Μπράβο ρε παιδία! πολύ καλή δουλειά!!!!
    το σχόλιο αυτό είναι άσχετο με το περιεχόμενο το κείμενου αλλά ένιωσα την ανάγκη να το πω!

  2. [...] στη λεπτομέρεια: Όπως λέει και εδώ, έχω εργαστεί σε μία συνεργασία που έχει ολοκληρωθεί, [...]